Gyakori kérdések

Ha kérdésed van az Borudvarral, a borbolttal, a weboldallal, a bor rendeléssel, bor házhozsszállítással kapcsolatban, akkor talán itt megtalálod a választ. Ha nem így van, akkor írj nekünk, és amint lehet, válaszolunk neked. Csak az email címedet kell megadnod.

A termékek jelentős része van raktáron, tehát másnapra ott van nálad ha rendelésedet délelőtt 11 óráig leadod.
Amennyiben olyan terméket rendeltél, ami nincs raktáron, akkor azt minden esetben jelezzük e-mailen, vagy telefonon. Ilyenkor előfordulhat, hogy a szállítási idő jelentősen meghaladja a normál szállítási határidőt.
Amikor a várt termék megérkezik a Borudvarhoz, mielőtt elküldenénk a futárral, előtte felhívunk telefonon, hogy másnap számítanod kell az érkezésre.

Megrendelt termékeidet futárszolgálattal juttatjuk el hozzád, melynek díja 1800 Ft egységesen, de 20.000 Ft rendelés felett a kiszállítás összegét mi álljuk, tehát ingyenes.
Debrecen területén belül a kiszállítás értékhatártól függetlenül minden esetben INGYENES!
Extra méretű csomag esetén telefonon fogjuk egyeztetni veled a szállítási költséget.

A megrendeléskor olyan mobiltelefonszámot érdemes megadnod, amelyen napközben is elérhet a futár. Munkahelyi, otthoni telefonszámot lehetőleg ne adj meg. A futárok általában du. 14-18h óra között szoktak érkezni.
Ha valamilyen speciális kérésed, van akkor azt a rendelés leadása után, telefonon átbeszélhetjük. Nem kell hívnod, mi a rendelés beérkezésekor minden esetben visszahívunk.

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Üzenet

Ellenőrző kód
captcha

ide írd be a fenti karaktereket